ისტორიის წრის შესახებ მოსწავლეებს მივაწოდე ინფორმაცია პირველი სემესტის დასაწყისში. გავაკეთე განაცხადი და შევადგინე გეგმა.
„ შეიცანი შენი ქვეყანა“ წრის მუშაობა: წრე იმუშავებს მოხდება 2018-2019 წლის პირველ სემესტრის განმავლობაში. მუშაობა დაიგეგმა V IIIკლასში, სადაც აკადემიური მოსწრება სხვადასხვა გვარია. მოსწავლეთა ნაწილს უჭირს ახალი საგნის და თემატიკის დაძლევა. ამ წრის შექმნისმიზანია, რომ მოსწავლეებს გაუღვივდეთ ინტერესი და აუმაღლდეთ მოტივაცია.
წრის ხელმძღვანელი: სსიპ ქალაქ რუსთავის №3 საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებელი მაკა მოსახლიშვილი.
წრის წევრები:
- ისმაილოვი რუსლან
- ნასყიდაშვილი ილია
- ზუხბაია ილია
- გუთნიაშვილი მათე
- აბდულაევა ფიდან
- გუსეინოვა შამამა
- ალიევა ნურჯან
- ციცქიშვილი ბარბარე
- ბურდულაძე გიორგი
- ოქროპირიძე იოანე
- გარიბოვი სანილ
- ციცქიშვილი ალექსანდრე
- ორუჯოვი ნუსრადინ
- გუსოევა მილანა
- მეტრეველი ლუკა
- ბიჭიაშვილი თამარ
- აბდულაევი ტურაჯ
- ვანიშვილი ლიზი
- ფერაძე დალი
- თხელიძე მარი
- ბაგიროვა აისუ
- ვორონინა ანჟელა
- ანისკინა ანასტასია
დასაწყისი 3.10.2018წ დასასრული 19.12.2018წ.
მიზანი: მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება, შემოქმედებითი უნარის წარმოჩენა, რუკის ათვისება. მოტივაციის გაჩენა და აკადემიური მოსწრების ამაღლება.
არსებული მდგომარეობა:
წრეში გაერთიანდნენ სავადასხვა შესაძლებლობების მოსწავლეები. იმის გამო რომ მათი მოტივაცია ამაღლდეს და უკეთ გაიგონ არსებული მასალა, ნელა მოახერხონ თემატიკის დაძლევა . დამიზანშეწონილად მივიჩნიე გამეხსნა ისტორიის წრე, რათა დავხმარებოდი მოსწავლეებს და უფრო მეტი დროდაგვეთო ამ საგნისათვის. ეს წრე დაგვეხმარება დამატებით დროში უფრო სიღრმისეულად გავიაროთ დაერთად განვიხილოთ თითოეული თემა. მოსწავლეებს წინასწარ გავაცანი შეხვედრების დრო,მუშაობის ხანგრძლივობა და სამუშაო პროგრამა. წრის მუშაობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ.ერთი საგაკვეთილო საათისგანმავლობაში.
განსახორციელებელი აქტივობები
· კითხვა პასუხი წაკითხული მასალის ირგვლივ;
· რუკაზე მუშაობა;
· წყაროებზე მუშაობა და მათი გააზრება;
· დამატებით ინფორმაციაზე მუშაობა;
· საშინაო დავალების მიცემა;
· ჯგუფური მუშაობა;
მოსალოდნელი შედეგები
ვფიქრობ, რომ ეს წრე მოსწავლეებში გამოიწვევს დიდ ინტერესს. გაეცნობიან და სიღრმისეულად იმუშავებენ მასალებზე. შეძლებენ თამამად დააფიქსირონ საკუთარი აზრი. შეცდომების შემთხვევაში დაეხმარებიან ერთმანეთს, გამოუმუშავდებათ საზოგადოების წინაშე წარდგომისა და პრეზენტაციის უნარი, ისწავლიან დროის სწორად გამოყენებას, აუმაღლედებათ მოსმენისა და კითხვის დასმის კულტურა. გაუჩნდებათ საკუთარი თავის რწმენა და ამაღლდება მათი აკადემიური მოსწრება.
შეფასდება სპეციალური შეფასების რუბრიკითრესურსი:
დაფა, ცარცი მარკერი, ფორმატი, სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, რუკა.
წლის სამუშაო პროგრამა
- ალექსანდრე მაკედონელის ლაშქრობები
- თურქ-სელჩუკები ახლო აღმოსავლეთში.მანაზკერტის ბრძოლა
- ოსმალეთის იმპერია.
- კონფლიქტი სახელმწიფოსა და ეკლესიას შორის შუა საუკუნეების დასავლეთ ევროპაში
- ინგლისის რევოლუცია
- საგარეო-პოლიტიკური წინააღმდეგობები XIX საუკუნის ევროპაში
- ბრძოლა აშშ-ის დამოუკიდებლობისათვის
- ბრძლა სამხრეთ ამერიკის განთავისუფლებისათვის
- კავკასიის ომი და მისი შედეგები
- პირველი მსოფლიო ომი,მონაწილე მხარეები და მისი შედეგები.
- რევოლუციები და სამოქალაქო ომი რუსეთში.
- მეორე მსოფლიო ომი: წინაპირობები,
- ცივი ომი
- ცივი ომის დროინდელი კონფლიქტები(ვიეტნამი,ავღანეთი)
- ისრაელი და არაბული სამყარო
- საბჭოთა კავშირის ტერიტორიული სტრუქტურა და საბჭოთა კავშირის დაშლა
- არაძალადობრიობა:კონფლიქტების მოგვარების მშვიდობიანი გზა,მაჰათმა განდი
- 1989-90წ "ხავერდოვანი რევოლუციები" ცენტრალურ და სამხრეთ- აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნნებში.
- ძველი აღმოსავლეთის პოლიტიკური რეჟიმები,
- კონსტიტუციური მონარქია და პარლამენტარიზმი ინგლისში
- საფრანგეთის დიდი რევოლუციიდან მეხუთე რესპუბლიკამდე
- ათათურქის რეფორმები
- ჰიტლერის მართველობა გერმანიაში
- სტალინის მართველობა საბჭოთა კავშირში
- დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები და მათი ეკონომიკური მნიშვნელობა
- ძველი ქართველი მოგზაურები
- დამწერლობის წარმოშობა და მისი უძველესი სახეები,ანბანური დამწერლობა
- უმაღლესი განათლების უმნიშვნელოვანესი კერები შუა საუკუნეების ევროპასა და საქართველოში
- კონფლიქტები და მისი ტიპები
- ჰერალდიკა წარსულში და თანამედროვე სიმბოლოები
- საქართველოს კონსტიტუცია
- ალექსანდრე მაკედონელის ლაშქრობები.03.10.2018
4.კონფლიქტი სახელმწიფოსა და ეკლესიას შორის შუა საუკუნეების დასავლეთ ევროპაში.24.10.2018
5.ინგლისის რევოლუცია 07.11.18
6.საგარეო-პოლიტიკური წინააღმდეგობები XIX საუკუნის ევროპაში 14.11.18წ.
7.ბრძოლა აშშ-ის დამოუკიდებლობისათვის 27.11.18
8.ბრძლა სამხრეთ ამერიკის განთავისუფლებისათვის 5.12.18
9.კავკასიის ომი და მისი შედეგები12.12.18
10.პირველი მსოფლიო ომი,მონაწილე მხარეები და მისი შედეგები.
11.რევოლუციები და სამოქალაქო ომი რუსეთში. 23.01.19
12.მეორე მსოფლიო ომი: წინაპირობები,30.01.19
13.ცივი ომი 6.02.19წ
14. ცივი ომის დროინდელი კონფლიქტები(ვიეტნამი,ავღანეთი)13.02.19წ
15.ისრაელი და არაბული სამყარო 20..02.19წ
16. საბჭოთა კავშირის ტერიტორიული სტრუქტურა და საბჭოთა კავშირის დაშლა 27.02.19წ
17.არაძალადობრიობა:კონფლიქტების მოგვარების მშვიდობიანი გზა,მაჰათმა განდი 6.03.19წ
18. 1989-90წ "ხავერდოვანი რევოლუციები" ცენტრალურ და სამხრეთ- აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნნებში.13.03.19წ
19.ძველი აღმოსავლეთის პოლიტიკური რეჟიმები. 20.03.19წ
20.კონსტიტუციური მონარქია და პარლამენტარიზმი ინგლისში 27.03.19წ
21.საფრანგეთის დიდი რევოლუციიდან მეხუთე რესპუბლიკამდე. 3.04.19წ
22.ათათურქის რეფორმები. 10.04.19წ
23.ჰიტლერის მართველობა გერმანიაში. 17.04.19წ
24.სტალინის მართველობა საბჭოთა კავშირში. 24.04.19წ
25.დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები და მათი ეკონომიკური მნიშვნელობა. 1.05.19წ
26.ძველი ქართველი მოგზაურები. 8.05.19წ
27.დამწერლობის წარმოშობა და მისი უძველესი სახეები,ანბანური დამწერლობა. 15.05.19წ
28.უმაღლესი განათლების უმნიშვნელოვანესი კერები შუა საუკუნეების ევროპასა და საქართველოში. 22.05.19წ
29.კონფლიქტები და მისი ტიპები. 29.05.19წ
30.ჰერალდიკა წარსულში და თანამედროვე სიმბოლოები. 5.06.19წ
31.საქართველოს კონსტიტუცია. 12.06.19წ
Комментарии
Отправить комментарий