К основному контенту

საწრეო მუშაობა ისტორიაში




წრის დასახელება და მოკლე დახასიათება 2018-2019 წ.



ისტორიის წრის შესახებ მოსწავლეებს მივაწოდე ინფორმაცია  პირველი სემესტის დასაწყისშიგავაკეთე განაცხადი და შევადგინე გეგმა.

წრის დასახელება:

     „ შეიცანი შენი ქვეყანა“ წრის მუშაობაწრე იმუშავებს მოხდება 2018-2019 წლის  პირველ სემესტრის განმავლობაშიმუშაობა დაიგეგმა  V IIIკლასშისადაც აკადემიური მოსწრება სხვადასხვა გვარიამოსწავლეთა  ნაწილს უჭირს ახალი საგნის და თემატიკის დაძლევაამ წრის შექმნისმიზანიარომ მოსწავლეებს გაუღვივდეთ ინტერესი და აუმაღლდეთ მოტივაცია


                                    განაცხადი
წრის ხელმძღვანელი: სსიპ ქალაქ რუსთავის №3 საჯარო სკოლის  ისტორიის მასწავლებელი მაკა მოსახლიშვილი.
                             წრის წევრები:

  1. ისმაილოვი რუსლან
  2. ნასყიდაშვილი ილია
  3. ზუხბაია ილია
  4. გუთნიაშვილი მათე
  5. აბდულაევა ფიდან
  6. გუსეინოვა შამამა
  7. ალიევა ნურჯან
  8. ციცქიშვილი ბარბარე
  9. ბურდულაძე გიორგი
  10. ოქროპირიძე იოანე
  11. გარიბოვი სანილ
  12. ციცქიშვილი ალექსანდრე
  13. ორუჯოვი ნუსრადინ
  14. გუსოევა მილანა
  15. მეტრეველი ლუკა
  16. ბიჭიაშვილი თამარ
  17. აბდულაევი ტურაჯ
  18. ვანიშვილი ლიზი
  19. ფერაძე დალი
  20. თხელიძე მარი
  21. ბაგიროვა აისუ
  22. ვორონინა ანჟელა
  23. ანისკინა ანასტასია

      დასაწყისი               3.10.2018წ     დასასრული             19.12.2018წ.

მიზანი: მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებაშემოქმედებითი უნარის წარმოჩენარუკის ათვისებამოტივაციის გაჩენა და აკადემიური მოსწრების ამაღლება.

არსებული მდგომარეობა:
წრეში გაერთიანდნენ სავადასხვა შესაძლებლობების მოსწავლეებიიმის გამო რომ მათი მოტივაცია ამაღლდეს და უკეთ გაიგონ არსებული მასალა, ნელა მოახერხონ თემატიკის დაძლევა . დამიზანშეწონილად მივიჩნიე გამეხსნა ისტორიის წრერათა დავხმარებოდი მოსწავლეებს და უფრო მეტი დროდაგვეთო ამ საგნისათვისეს წრე დაგვეხმარება დამატებით დროში უფრო სიღრმისეულად გავიაროთ დაერთად განვიხილოთ  თითოეული თემამოსწავლეებს წინასწარ გავაცანი შეხვედრების დრო,მუშაობის ხანგრძლივობა და სამუშაო პროგრამაწრის მუშაობა ჩატარდება კვირაში  ერთხელ.ერთი საგაკვეთილო საათისგანმავლობაში.

           განსახორციელებელი აქტივობები

·         კითხვა პასუხი წაკითხული მასალის ირგვლივ;
·         რუკაზე მუშაობა;
·         წყაროებზე მუშაობა და მათი გააზრება;
·         დამატებით ინფორმაციაზე მუშაობა;
·         საშინაო დავალების მიცემა;
·         ჯგუფური მუშაობა;


         მოსალოდნელი შედეგები
ვფიქრობრომ ეს წრე მოსწავლეებში გამოიწვევს დიდ ინტერესსგაეცნობიან და სიღრმისეულად იმუშავებენ მასალებზე. შეძლებენ თამამად დააფიქსირონ საკუთარი აზრიშეცდომების შემთხვევაში დაეხმარებიან ერთმანეთსგამოუმუშავდებათ საზოგადოების წინაშე წარდგომისა და პრეზენტაციის უნარიისწავლიან დროის  სწორად გამოყენებასაუმაღლედებათ მოსმენისა და კითხვის დასმის კულტურაგაუჩნდებათ საკუთარი თავის რწმენა და ამაღლდება მათი აკადემიური მოსწრება.

შეფასდება  სპეციალური შეფასების რუბრიკითრესურსი

 დაფაცარცი მარკერიფორმატისახელმძღვანელოინტერნეტი,   რუკა.



წლის სამუშაო პროგრამა

  1. ალექსანდრე მაკედონელის ლაშქრობები
  2. თურქ-სელჩუკები  ახლო აღმოსავლეთში.მანაზკერტის ბრძოლა
  3. ოსმალეთის იმპერია.
  4. კონფლიქტი სახელმწიფოსა და ეკლესიას შორის  შუა საუკუნეების დასავლეთ ევროპაში
  5. ინგლისის რევოლუცია
  6. საგარეო-პოლიტიკური წინააღმდეგობები XIX საუკუნის ევროპაში
  7. ბრძოლა აშშ-ის დამოუკიდებლობისათვის
  8. ბრძლა სამხრეთ ამერიკის განთავისუფლებისათვის
  9. კავკასიის ომი და მისი შედეგები
  10. პირველი მსოფლიო ომი,მონაწილე მხარეები და მისი შედეგები.
  11. რევოლუციები და სამოქალაქო ომი რუსეთში.
  12. მეორე მსოფლიო ომი: წინაპირობები,
  13. ცივი ომი
  14. ცივი ომის დროინდელი კონფლიქტები(ვიეტნამი,ავღანეთი)
  15.  ისრაელი და არაბული სამყარო
  16.  საბჭოთა კავშირის ტერიტორიული სტრუქტურა და საბჭოთა კავშირის დაშლა
  17. არაძალადობრიობა:კონფლიქტების მოგვარების მშვიდობიანი გზა,მაჰათმა განდი
  18. 1989-90წ "ხავერდოვანი რევოლუციები" ცენტრალურ და სამხრეთ- აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნნებში.
  19. ძველი აღმოსავლეთის პოლიტიკური რეჟიმები,
  20. კონსტიტუციური მონარქია და პარლამენტარიზმი ინგლისში
  21. საფრანგეთის დიდი რევოლუციიდან მეხუთე რესპუბლიკამდე
  22. ათათურქის რეფორმები
  23. ჰიტლერის მართველობა გერმანიაში
  24. სტალინის მართველობა საბჭოთა კავშირში
  25. დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები და მათი ეკონომიკური მნიშვნელობა
  26. ძველი ქართველი მოგზაურები
  27. დამწერლობის წარმოშობა და მისი უძველესი სახეები,ანბანური დამწერლობა
  28. უმაღლესი განათლების უმნიშვნელოვანესი კერები შუა საუკუნეების ევროპასა და საქართველოში
  29. კონფლიქტები და მისი ტიპები
  30. ჰერალდიკა წარსულში და თანამედროვე სიმბოლოები
  31. საქართველოს კონსტიტუცია



  1. ალექსანდრე მაკედონელის ლაშქრობები.03.10.2018









2.თურქ-სელჩუკები  ახლო აღმოსავლეთში.მანაზკერტის ბრძოლა 10.10.2018






3.ოსმალეთის იმპერია.17.102018







4.კონფლიქტი სახელმწიფოსა და ეკლესიას შორის  შუა საუკუნეების დასავლეთ ევროპაში.24.10.2018






5.ინგლისის რევოლუცია   07.11.18





6.საგარეო-პოლიტიკური წინააღმდეგობები XIX საუკუნის ევროპაში    14.11.18წ.





7.ბრძოლა აშშ-ის დამოუკიდებლობისათვის 27.11.18





8.ბრძლა სამხრეთ ამერიკის განთავისუფლებისათვის 5.12.18


9.კავკასიის ომი და მისი შედეგები12.12.18




10.პირველი მსოფლიო ომი,მონაწილე მხარეები და მისი შედეგები.










11.რევოლუციები და სამოქალაქო ომი რუსეთში. 23.01.19




12.მეორე მსოფლიო ომი: წინაპირობები,30.01.19


13.ცივი ომი                 6.02.19წ




14. ცივი ომის დროინდელი კონფლიქტები(ვიეტნამი,ავღანეთი)13.02.19წ



15.ისრაელი და არაბული სამყარო 20..02.19წ




16. საბჭოთა კავშირის ტერიტორიული სტრუქტურა და საბჭოთა კავშირის დაშლა   27.02.19წ

17.არაძალადობრიობა:კონფლიქტების მოგვარების მშვიდობიანი გზა,მაჰათმა განდი 6.03.19წ



18.  1989-90წ "ხავერდოვანი რევოლუციები" ცენტრალურ და სამხრეთ- აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნნებში.13.03.19წ



19.ძველი აღმოსავლეთის პოლიტიკური რეჟიმები. 20.03.19წ


20.კონსტიტუციური მონარქია და პარლამენტარიზმი ინგლისში 27.03.19წ


21.საფრანგეთის დიდი რევოლუციიდან მეხუთე რესპუბლიკამდე. 3.04.19წ


22.ათათურქის რეფორმები. 10.04.19წ


23.ჰიტლერის მართველობა გერმანიაში. 17.04.19წ

24.სტალინის მართველობა საბჭოთა კავშირში. 24.04.19წ
25.დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები და მათი ეკონომიკური მნიშვნელობა. 1.05.19წ
26.ძველი ქართველი მოგზაურები. 8.05.19წ
27.დამწერლობის წარმოშობა და მისი უძველესი სახეები,ანბანური დამწერლობა. 15.05.19წ
28.უმაღლესი განათლების უმნიშვნელოვანესი კერები შუა საუკუნეების ევროპასა და საქართველოში. 22.05.19წ
29.კონფლიქტები და მისი ტიპები. 29.05.19წ
30.ჰერალდიკა წარსულში და თანამედროვე სიმბოლოები. 5.06.19წ

31.საქართველოს კონსტიტუცია. 12.06.19წ

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

მეცხვარეობა

ხვნა-თესვა